We love communities
Luister gratis:
Nextory
40 dagen gratis
Storytel
30 dagen gratis

We love communities

Facebook, Twitter, Snapchat etc. zijn niet weer weg te denken uit ons leven. We houden tegenwoordig graag online contact met elkaar. Anderen zetten zelfs hiermee een nieuwe gemeenschap van trouwe volgers of onderdanen op. Hoe krijg je zoiets voor elkaar? Hoe zorg je ervoor dat wildvreemden plotseling zo een interesse hebben voor de berichten die je plaatst dat ze er geen een willen missen? Dat leer je in We love communities van Maartje Blijleven. Vol enthousiasme vertelt ze ons over online netwerken, hun grote impact op het hedendaags (bedrijfs-)leven en hoe jijzelf zo een succesvolle netwerk kan opzetten. Luister 30 dagen gratis.

Samenvatting

Maartje Blijleven heeft het goed gezien; online communities zijn tegenwoordig het middel bij uitstek om grote doelgroepen te bereiken. Bedrijven maken hier gretig gebruik en brengen zo hun product aan de man. In We love communities laat de schrijfster zien wat het geheim achter de successen is.

Terwijl boodschappen via andere type media misschien algemeen overkomen en hun doel missen, werken online netwerken juist heel anders, zoals we in We love communities kunnen lezen. Van oudsher houdt de mens van een gevoel van verbondenheid, vertrouwen en solidariteit en daar kan je heel goed op inspelen.

Aanrader voor?

Het boek heeft een breed bereik, aangezien sociale netwerken een grote rol spelen in het leven van velen. Jongeren zijn bijvoorbeeld vaak op deze netwerken en deze nuttige informatie vormt een goede gids voor hen. Bedrijven kunnen voor lanceringen van grote online campagnes ook hun voordeel hiermee doen.

Maartje Blijleven vormt met haar werk zeker een betrouwbare gids, aangezien zij met tientallen experts van online netwerken heeft gesproken om nauwkeurige degelijke informatie neer te kunnen pennen. Wie je ook bent, je hebt na het lezen deugdelijke kennis waarmee je zo aan de slag kan gaan.

Luister gratis naar We love communities

Door de maatregelen die dit jaar zijn genomen waarbij bewegingsvrijheid wordt ingekort, kunnen we soms alleen online contact met anderen onderhouden. Ook bedrijven zijn voor hun campagnes nu vaker hierop aangewezen. Het boek is vooral nu een echte aanrader. Je kan het 30 dagen gratis via verschillende apps beluisteren.

Luister gratis:
Nextory
40 dagen gratis
Storytel
30 dagen gratis